Followers



17.6.09

.::Kembali~


1.27 minit pagi..hati terasa sayu...tah apa yang difikirkan oleh sy..otak terasa tak berfungsi..puas mencari mana dan ap puncnya..hati sy sedang di uji...ujian ini sy anggap hikmah dr Nya yg lebih mengetahui apa yang terbaik untuk dr saya..airmata terus-terusan mengalir..fitrah wanita yg lembut hatinya.mudah saja mengalirkan airmata..bukan kerana sy tidak tahu natijahnya..cuma hati ingin sedikit ruang untuk itu..bukn juga sy ingin menolak fitrah dr Nya..cuma sy tkt sy akan jauh dr hidayah Allah..ah kenapalah sebegini sempit akal sy...ya Allah bimbing lah aku kejalan redhaMu..Aku hambamu yg lemah ni ingin sekali kembali kepada fitrah Mu..subhanallah..subhanallah..ketika ini lagu dr kumpulan far east sgt2 menggamit hati kecil sy..berulang2 sy mendengarinya..tanpa rasa jemu...KEMBALI..ya sy akan KEMBALI kepada pencipta sy..kembali kepadanya ke suatu daerah yg abadi...kenpa usia muda iniingn sy cemari dengn penangan nafsu durjana itu..tidak..sy tidak akan benarkan ianya berlaku..terlalu beremosi..tiada kata yg mampu sy luahkan selain ya Allah...ya Allah..ya Allah..bantulah hambamu ini ya Allah...
Wahai Tuhan yang Maha Pemurah
Terangilahku dengan Nur Iman-Mu
Hanya Engkau tempat aku berserah
Mohon maghfirah di dalam syahdu

Wahai Tuhan yang Maha Pengasih
Ampunilah segala dosaku
Laksana buih di laut memutih
Hanyut ditelan gelombang nafsu

Hari-hari yang telah aku lalui
Ingin kutinggalkan terus bersemadi

Ingin aku kembali kepada fitrah insani
Tak sanggupku jelajahi rimba duniawi
Bebaskanlah diriku dari dibelenggu
Dosa noda nafsu durjana

Terimalah taubatku Ya Allah
Pimpinlah daku ke jalan redha-Mu
Moga sinar-Mu terangi hidupku
Di dalam kegelapan

Akukan kembali pada-Mu Rabbi
Mengadap-Mu Ya Rabbul Izzati
Segala ketentuanku pasrahkan
Di hujung penghayatan

nota kecil:MySpace

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers

kedamaian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...