Followers

28.6.09

~sushi king~

assalamualaikum wbt
nurhayaton hazai..

alhamdulillah sy selamt sampai kl tepat jam 2 ptg..lepas hantr sepupu saya dftr di UPM sy terus balik rumah abang saya di bandar sunway..terus balik ke rumah sbb abg sy dh janji dengan anak2 dia nk pergi berenang di pusat akuatik..sy malas nk ikut lagipun tak berapa sihat..

malm tu kami semua g sunway pyramid nk pergi makan sushi..makan kegemaran anak2
saudara saya..ngee~ saya tak suka sushi..ikut jek..huhu..bukn kerana org kampung atau
ape..cuma tak suka rasanya..hehe..

hati sy mula terubat..dgn anak2 saudara sy..sebelum g makan tu saya n abg saya g MPH nk cari buku..akhirnya jumpa gak buku yg sy nak sangat tu..'PEMILIK CITNTAKU SETELAH ALLAH DAN RASUL' seronok nya..btl2 tinggal satu stok jek..mujur cepat..huhu..balik rumah je terus baca..punya lah tak sabar..dh hbs bace dah..seronok dan banyak ilmu jugak yg saya dapt..mudah2 an..pemilik cintaku seorang yg soleh ..insyaAllah =)

masa tgh dok baca buku kat kerusi dlm MPH tu..mak sy call..aduhaii lupa pulak
nak call mak tadi masa sampai kalut2 kemas barang...mak seronok je..sy tny mak mesti boring kan kite tak de kat rumah..mak iye kan aja..yelah tiap2 hari sy,abah n mak je yang ada kat rumah..hari2 mengadap muka anak dia yang manja ni..mahu tak boring..hee perasan lebih lah sy ni..tiap2 hari mak mesti beli keropok lekur yg ada jual kat depan rumah..lepas ni mak tak beli lagi lah..huhu..miss that moment..tetiap hari kacau mak kat dapur..tolong nye tak..tolong tengok jek ada lh..hi.hi..hi..mak tak marah pun..bukan sy tak pandai masak pun..cuma abah lebih prefer kalu mak yang masak..hukhuk2..sadis jek dengar nya..

lepas2 mak call tu kitaorng g makan...anak2 saudara saya lah yg paling xcited..huhu..sy berjalan berdua2 an dgn afiqah sambil2 dengar bebelan budak kecil ni mata sy melilau mencari barang kalau ad yang berkenan di hati..hee..afiqah tak sabar2 nk makan sushi..tapi dia tetap tak tinggal kan sy sebb dia syg kan acik dia yg tgh sakit ni..terima kasih sayang sebb teman kan acik

afiqah suka ambil gambar berbanding kakak dia.. budak kecil ni memag suke melaram sket..kakak dia adibah lebih ganas sket..dan tak suke melaram2 ni..macam2 kerenah lah budak2 ni..kitaorg pun menikmati hidangan mkn malam tu dengan 'bismillah'..end

sushi king..nyum..nyum..
afiqah sebelum makan sushi...hehe
afiqah kongsi dengan acik dia mkanan tu..bestnya..
wah..excited nya adibah makan..=p

nota kecil: terima kasih anak2 saudara ku..kalian amat membahagiakan acik..MySpace

0 comments:

kedamaian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...