Followers



5.7.09

~aku..bilik..dan sahabat baru~

assalamualaikum wbt
nurhayaton hazai..

syukur kehadrat ilahi dengan limpah kurnia Nya masih lagi di beri peluang untuk update blog sy ni...

emm tak ada apa yang menarik akhir2, saya selamat sampai kat uitm ni tepat pukul 2 petang hari jumaat..hari panas..dengan keadaan yang kurang sihat saya gagah kan juga untuk sampai ke bilik..rasa tak tertahan dengan keadaan yang panas..dengan membawa beg pakaian yg agak berat..mujur bus berhenti depan uitm..

sampai bilik kerja2 mengemas di jalan kan...saya cuba menyesuaikan diri dengan keadaan bilik yang baru..alhamdulillah semua nya ok..cuma roomate baru tak masuk lagi..insyaAllah semua nya ok2 je..(sedapkan hati sendiri.mudah2 an).

malam tu sahabt sy yang berstatus NR(non resident) call..ajak saya tidur rumah dia..sy setuju..memandangkan saya tak de ap nk buat..dan semua org kat floor saya tak ada lagi..huhu..kitaorng pun g makan lah pastu memandangkan sy tak makn lagi..rumah shbt sy tu pun seronok hati berbelah bahagi nk duduk dlm atau luar..tapi sy buat keputusan untuk duk dalam..hee..

petang tadi baru saya balik bilik..dan berkenalan dgn shbt2 baru..setakt ni ok2 aja semua..mudah2an ianya berterusan..ada juga shbt sy yg tak daoat bilik..kesian juga.,.sy tumpang kan mereka dalambilik sy sebelum menunggu keputusan rayuan 2 minggu lagi..lamanya..ngeee~

nota kecil: tu je lah yg mampu sy tulis..act tak dek mud sgt nk tulis ape2..MySpace

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers

kedamaian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...