Followers

7.7.09

~selamat hari lahir raudhah~


Assalamualaikum wbt
nurhayaton hazai

hari saya sangat happy 7 julai 2009 kenapa ye raudhah happy..ngee~ hari ni sy dh 21
tahun..alhamdulillah selamat hari lahir pada diri sendiri moga raudhah jadi anak yang solehah..seterusnya menjadi muslimah yg sejati insyaAllah..

mlm tadi je semua shbt2 wish brthday saya..seronok sgt..ingt juga shbt2 trikh lahir sy..hee..ape2 pun thnx a lot shbt2 ku atas msg2 anda..

21 tahun ni byk sangat perkara yg dh saya lakukan...sama ada yg baik atau yg tak baik..adehh ade jugak yg tak baik...alhamdulillah Allah masih syg kan sy dn memberi hidayahNya tepat pada masa nya..tautan hati dgn shbt2 imad sangt utuh...syukur ya Allah Engkau pertemukan aku dengan sahabt2 begini...mereka banyak mambantu sy ketika sy merasakan tiada siapa disisi..mereka bantu sy dalam byk perkara...

suka duka kami tetap bersama..sy lah paling bermasalah dulu..sekarang ni..A NEW ME...sy bangkit dari kegagalan dan kesedihan...mereka lah yg bnyk membantu sy..selain sy memohon kekuatan dr Allah..subhanallah...subhanallah..kegembiraan ini tak terucap oleh kata2...

nota kecil: mak abah kite kat sini sht2 je..kaki pun dh ok sket..doakan kejayaan kitorg ye...rindu sgt2 kat mak ngan abah..walaupun mak tak call wish brithday kite..kite tahu mak ingat...
MySpace

0 comments:

kedamaian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...