Followers



27.3.13

ღ♡ღ saat engkau menikahi aku.... ღ♡ღ

assalamualaikum wbt..

alhamdulillah masih di beri kesempatan untuk update blog yg dh lama sgt bersawangnye.. alhamdulillah alhamdulillah kpd ilahi rabbi yang memberi izin utk diri ini menghirup udara Nya... menikmati nikmat iman dn islam...

alhamdulillah lgi sekali bila sy sudah pun bergelar PUAN NORHAYATON HAZAI... ahliya/isteri kpd EN AZHAR ... allah2 Tuhan shj yg tau betapa gembiranya hati ini..Dia pernh menguji aku dgn kekecewaan untuk aku trs bangkit dr sebuah kisah cerita yang telah di lakarnya sang ilahi rabbi.. saat ijab dn kabul itu terlafaz..tak terhingga rase syukur aku pnjtkn pd sang Ilahi rabbi.. perkahwinan tanpa arwah bapak.. cukup buat suasana suram dgn kesedihan lbh2 lagi mak.. tp aku dh pun redha dn tabhkan hati. alhmdulillah mjls akad berjln dgn lncr.. =) walaupun dgn 2kali lafaz... hee.. nervous sgt agknye en suami..

saat abg ku ucpkan lafaz 'aku nikah kan dn kahwnkn akn dikau dgn adikku norhayaton hazai' allah masa tu Allh shj yg tahu ht dn perasaan sy... saat itu aku sedr bahwa aku sudah pun besar dn perlu berdikari tnpd menghrpkn abang2 aku lgi..-___- sedih...

aku pun tahu abg2 semua blm sedia lepaskan aku sbg 'adik' .. abg2 ku dn kakak ku..sesungguhnya adik korg dah pun besar insyaAllah.. aku akn lbh mtg dlm kehidupan..insyaAllah.. =') ayt plg menyentuh hati aku bila abg uda msg.. 'abang sedih adik abg dh besar' saat tu air mata aku berjujuran membasahi pipi.. ok.. aku menangis.. T_T

mak insan yg byk berkorban utk aku.. terlalu byk..tk termampu utk aku memblsnya...mak lagi lah mngs... sampai aku tk tahu nk describe kedaan mak aku... masa hntr walimah sambut menantu...nk balik mak lmbai aku smpai lah kereta hlg dr pndgn.. T_T luluh hati aku ...luluh..semoga Allah merahmati kalian semua.. =)


 kini berakhirlah pencarian cintaku... allah telah pun menulis nama AZHAR utk ku. Allah2... moga inilah cinta abadiku terakhir hingga ke syurga...







Berakhir sudah pencarian cintaku...
Jiwa ini tak lagi sepi
Hati ini tlah ada yang miliki
Tiba diriku dipenghujung mencari cinta
Diri ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri

Aku akan menyayangimu

Kukan setia kepadamu
Kukan selalu disisimu seumur hidupmu


nota kecil : sayang abang hingga ke syurga.. =)




6 comments:

Bidadarimu Hisham said...

Salam adikku Nor.Tahniah untuk Nor dan suami.Semoga Allah merahmati cinta kalian hingga ke SyurgaNya.

:') Salam Rindu dari akak. :)

Kasih Tercipta said...

Assalamualaikum kak....barakallahu... :) maaf la x dpt pi walimah akk...insyaAllah ada rezeki jumpa la kita ya...miss u la kak.... semoga jadi isteri solehah....hingga ke syurga

https://yatimawar.blogspot.com/?m=1 said...

Turut merasa sayu bila bcanye
Apa pn,tahniah,Alhamdulillah,impian mu trcapai sahabat.moga Allah merahmati mu. Amin2 ya Rabb. B-)

Surihatiku said...

Hihihi....baru ada ksempatan baca.Tahniah nor...moga kbahagian saat ini bkekalan hingga ke syurga.terima dia seadanya,sebagaimana dia menerima kamu seadanya....

nurain vivian said...

Assalamualaikum dik.
SubhanAllah Alhamdulillah.
Saat membaca nurkilan ini, tiba-tiba air mata mengalir tanpa dipinta.

Alhamdulillah, moga kebahagian kekal milik adik hingga ke Jannah, aamiin

Wan Sya'wanah Amatur Rahim said...

Nor.. Secara tk sengaja trjumpa catatan ini..
Trharu dgn pengakhiran Kisah Cinta mu..
Smg bhgia hingga ke Syurga

Daisypath Anniversary tickers

kedamaian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...