Followers



19.4.10

~rindu~

Assalamualaikum wbt
nurhayaton hazai..



salam sesuci qatrunnada..salam sesuci embun pg yg bersahaja..moga rhmat dan syafaat Mu bersama mengiringi hari2 ku...entah apa yang sy fikir kan sejak2 ni..macam2 ada dalam fikiran sy ni..di mana ketenangan selama ini yg sy rasai..mungkin diri ini dipalit penuh dosa dan noda..sungguh jauh rasanya perjalanan ini..sungguh diri ini sgt jauh.ya Allah bantu lah hambaMu ini..kuatkan hati ku..kuatkan hati ku..nak menangis sudh tiada air mata..hendak di luah..hanya pd Dia tempt sy meluahkan..segalanya sy simpan di dalam hati yg kudus ini..segalnya...perit...tp harus sy telan...ap yg sebenrnya sy inginkan dalm kehidupan ini?? terkdg semacam tiada jawapn yg pasti..terkadang luka di hati..teradang pedih menghempas sanubari..Allah.Allah..Allah...telah aku merasakan derita jiwa dan perasaan...ya Allah bantu lah aku..genggam erat lah hati ini..moga tidak hanyut oleh arus perasaan..jika ini yng terakhir...aku mohon ampunilah aku ya Allah..amin ya rabb..

nota kecil: kepada shbt semua maafkan diri ini..kerana tidak mmpu menjadi shbt yg terbaik buat kalian..maaf kan aku..doakn aku di sini..datang ku hanya lah untuk kembali..pergi ku jua selamanya pasti...untuk mu shbt teristimewa..aku sentiasa doakn dri mu bahagia..bahagia selamanya.terima kash kerana sudi menjadi pendengar setia masalah ku..terima kash keran sudi bershbt dgn diri ini..maafkan aku shbt..MySpace

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers

kedamaian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...