Followers

6.4.10

~ku biar kalam berbicara~ (-_-)''

Assalamualaikum wbt
nurhayaton hazai..
syukur atas kurniaan nya dpt sy update blog ni lagi..syukur dapat sy bernafas di bumi yg bertuah ini..menghirup udara pemberiaan Nya..syukur ya rabb..akuhambaMu yg lemah ini mngharapkan secebis sayang dr Mu..amin..amin..


hari ini sy terasa nk tukr lagu dalam blog sy ni..lagu ni sy terdengar dr blog seorang sahabat..pertama kali mendengarnya ya Allah sangat terkesan kat hati ini..sedih pun ada juga bila sy hayati bait2 liriknya..tiba2 sy teringatkan sahabat2 sy..orang kata friends comes and go..mula2 tu sy langsung tk percaya..mksdnya sy tak nak percaya..pada sy bila dh berkawna tu mknanye selamanya akan berkawan..dan hubungn silaturahim tu berkekalan hingga ke syurga insyaAllah..tp...bila ianya berlaku pada diri sy..sikit2 kata2 tu meresap dalam kotak hati dan fikiran sy...'friends comes and go' yup..hakiktnya sy perlu terima bahawa kawan tk selamnya bersama..bila sy hayati bait2 lirik lagu ni..hati jd sedih..kenapa berlaku begini..hubungn yg mulanya amat baik..terus tiba2 jadi ahh..entah lah..Tuhan sj yang tahu perasaan sy..


mungkin juga semua salah sy..sy cuba pertahan kan hubungn persahabtan tu..tapi akhirnya mungkin diri yg penuh dosa ni menghalang semua nya dr jd lebih baik..tidak ikhlas kah sy bersahabt dgn nya..sehingga sy di hukum sebegini..sungguh Allah sj yang tahu isi dan golakn hati sy..sungguh pd mulanya sy sangat happy...tetapi sekrang ni lama kelamaan rasa bahagia..rasa gembira tu sedikit2 hilang dalam diri saya..sy cuba untuk pulihkan keadaan tp keputusan nya tetap sama..akhirnya kami begini..sy sangat rindu kan tarbiyah dr nya..walau sekejap tapi kenagan bersama ahh entah bila boleh sy lupakan...biarlah kalam ini sj yg berbicara..mengikut rentak dan irama alam..(-_-) jika di berikan sy satu peluang akan sy pulihkn segala kesilapan..tapi nampaknya tiada lagi..dia terus menjauh..jauh dn terus hilang dr penglihatn hati sy..perlu lagi ke sy bersedih dengan kepergiannya..kedatang nya tk pernh sy undang..perginya juga tak pernah sy minta..ya Allah andai segala yang berlaku daripada kekhilafan ku..ampuni lah aku...=(


sungguh sy sangat rindukan hari bahagia sy..sy sangat rindu kan senyuman dari sy sendri..sy sangat rindu kan diri sy yang dulu..sy tk pernh ingin kn begini..tapi mungkin juga Allah menguji hati2 kami..hati sy semestinya..cuba gembirakan hati.tapi hakikatnya sy sedih..hati sy menangis..bila semua ni akan berlalu...sy tidak layak untuk menentukan..let the time decide it..tidak sabar menunggu semua ni berlalu pupus di makan waktu...Tuhan tunjuk lah aku jalan untuk menempuh dugaan ini..berbulan lamanya...berbulan lamanya sy begini...cuba melupakan persahabtn tu..tapi langsung tiada tanda2 sy boleh melupakan nya..bahkan sentiasa dtg..dn terus dtg..no words to say...lagu ini sy tujukan untuknya..(-_-)''


nota kecil : hati ini masih sedih dengan kepergian nya..tapi pada siapa hendak ku luahkanaku sepi dengan hilangnya hari bahagia ku yg dibawa bersamanya semangat ku dibawa bersamanya hanya tinggal hati yg layu tak bermaya..cukuplah Allah bagiku..=(

cukup lah raudhah jgn bersedih,,redha lah dengan ketentuan ilahi..setiap apa yg Allah tarik tu sesungguhnya Dia akan gantikan dgn yg lebih baik lagi..jadi lah wanita yg paling bahagia..MySpace

0 comments:

kedamaian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...