Followers



1.1.10

~setahun bersama ^^,

Assalamualaikum wbt
nurhayaton hazai..
Pertamanya syukur alhamdulillah tahun 2009 telah melabuhkan tirainya..seribu satu kenangan yg di tingglkan..seribu satu hikmah juga terkandung di sebalik semua yg berlaku..mudah2an kita semua di bawah lindungan Nya untuk selamanya...syukur ya Allah sy masih di beri peluang untuk mengupdate blog ini...Rahmat dn ujian dr Mu ya Allah sangat mematangkan diri ini...diri yanag terkadang tidak berjaya mentadbir hati pada yg hak..subhanallah...ampunilah segala dosa2 ku ya Allah...aku hny hambaMu yg lemah dn tk lari dr melakukan kesilapan..

sedar tak sedr sy dh bersama blog 'kiasan cinta raudhatus sakinah' ni setahun...cepat benar masa yang berlalu...semakin cepat masa berlalu semakin sikit umur yg berbaki pada kita...subhanallah sudh cukup kah amaln ku untuk mengadap Mu ya Allah..apkah sudh cukup ap yg aku miliki untuk di persembahkan kepadaMu di sana...sy sangat menginsafi ke khilafan diri...

terlalu banyak kisah suka duka saya yg saya kongsikan kat blog ni...tak tahu lah ade yg mengikuti atau pun tidak..ianya hanyalah luahan rasa cik raudhah ^^
tangis tawa saya bersama en blog ini tk kn sy lupa...( touching lah pulak) wink~~ wink~~
di blog ini juga saya bertemu dgn sahabt2 walaupun hanya di maya...dan sehingga sekarang silaturrahim itu berkekalan...kak jie..^^...mak cik nana^^..wink~~ yg mana menjadi shbt karib sy sekarng ni...sush seng kami gelak tawa kami bersama..indahnya ukhwah kerana Allah...
ain juga shbt baik sy di alam maya..juga adik2 yg lain yg tk sy sebut kan di sini...sungguh kalian amat sy hargai...bila lah boleh jumpa ye...=)

nota kecil: kepada sahabt2 perjuangan teruskan thabat di jalan dkwah ini...kuat kan hati bila ujan mendtg...kepada makcik nana dan ain..cik raudhah sangat sayangkn kamu berdua...kerana Allah...=)

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers

kedamaian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...