Followers

13.8.09

aku dan sesuatu..

assalamualaikum wbt
nurhayaton hazai..

byk je yg sy nk post..tapi sy tak tahu nk post yg mane stu..huhu..ade2 jek lah cik raudhah ni..cuma sy nk kongsi SESUATU yg sgt...SESUATU di pandangan mata sy..

gambar2 ni masa sy pergi survey camp..untuk subjek land survey..walaupun hanya di muara tapi pemndangan nya sgt2 cntik..awan komulunimbus selepas hujan sgt cntik..air pasang di muara sgt mendamaikan..ap lagi perkataan yg sesuai untuk semua ni,..subhanallah..walaupun pent dgn kerja2 leveling tanah dn plot tanah..sy ttp tk lepaskn peluang untuk menikmati sepuas2 nya keindhan di sana..sepnjang seminggu sy di kem..hujan sentiasa...

ni pula pemandangan di kem lambaian danau..tempt ni sgt2 best..cntik..dan sangat damai..hati sgt2 terusik dgn keindahan ini..sgt2 menginsafi diri..kem ni sy pergi masa form 5 ada kem kadet polis..bangun pagi mata sy dh di santap dengan kabus2 tebal yg sgt cantik..pokok periuk kera yg dipenuhi embun..subhanallah sgt cntik..sejuk...tenang..sangat SESUATU..air tasik yg tenang..hari2 yg berlalu tak terasa..waktu senja di kem lambaian danau sgt cantik..sunset..mcm dlm gambar ni..waktu senja di jeti kemlambaian danau...ermmm nyaman nya..

semua gambar2 yg kat bawah ni adlah pemandangan dr UMS sy ambil dr seorg sahabt..subhanallah sgt2 cantik..kalau lah sy dapat lihat dgn mata kepala sy sendiri..sanggup hbs kan masa berjam2 untuk menikmati keindahan ciptaan Tuhan ni..

nota kecil: cik raudhah sgt suka kan kedamaian..kedamaian yg dtg dr keindahan ciptaan Allah..subhanallah...MySpace

0 comments:

kedamaian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...