Followers



25.12.08

Datangku Hanya Untuk Kembali..


Assalamualaikum w.b.t

nurhayaton hazai..


Subhanallah hati sy makin tenang sekarang nie..syukur ke hadrat ilahi krn sudi memberi nikmat yg tiada bandingan nya...Maha suci Allah yg memberi rahmat..sy btl2 insaf dengn semua yg jd dalam hidup sy sejak akhir2 nie..moga sy istiqamah dalam mencari sinar hidayahNya dn seterusnya menjadi wanita yg solehah..


di sini sy coretkan madah yg kiranya biasa pd pandangan org..tapi penuh bermakna bg diri sy..

Datang ku Hanya Untuk kembali

Aku mencari,
apa yang telah aku temui.
Aku janjikan,
apa yang telah aku mungkiri.
Aku kan berubah,
namun tetap begini.
Aku hanya cinta,
dengan membenci.
Aku kan setia,
tapi tak akan menanti.
Aku kan kejar,
walau tidak berlari.
Aku gagahi,
apa yang aku takuti.
Ku ingkari,
demi untuk mentaati.
Aku kan mengalah,
hanya untuk memenangi.
Berkorban untuk memiliki.
Bermaruah dengan menghambakan diri.
Pada yang empunya segala…
setiap makhluk,
setiap negeri,
seluas langit,
seisi bumi…
Kerana….
Datangku,
hanya untuk kembali.
Matiku,
hanya untuk hidup selama-lamanya pasti…

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers

kedamaian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...