Followers

28.1.11

~selamat hari lahir sayangku~

assalamualaikum wbt..
norhayaton hazai hj warman


selamat hari lahir sayangku ainul mardhiah...tahun ni maka genaplah umur ainul 8 tahun...ainul mardhiah kesayangan kak nor..tiada hadiah hebat yang mampu kak nor hadiahkan buat ainul..hanya doa2 kudus untuk ainul di setiap solat kak nor...tiada pelukan sayang kak nor untuk ainul...kerana jarak yg jauh antara kita...tiada kucupan kasih sayang di pipi mu adikku..kerana jarak yg memisahkan kita...hanya sekalung doa dan harapan..agar dirimu terus menjadi ainul mardhiah abah dan ummi..adikku ainul mardhiah..ketahuilah kak nor sungguh rindukan ainul...ketawa ainul...senyuman ainul...cerita2 dari ainul..kak nor sangat rindu kan waktu bersama kita adikku..semoga Allah merahmati mu adikku ainul mardhiah...setiap derap langkah mu...setiap deru nafas pinjaman dr Nya...setiap kelipan matamu adikku...jadilah bidadari di hati abah dan ummi..

ainul sayang...setiap ujian yang Allah beri adalah didikan untuk ainul jd lebih dewasa...biarlah apa yang orang kata tentang ainul sayang...biarkan mereka...ingat kan fadhilat amal yang selalu ainul baca tu...ikram sesama muslim...hadamkan dalam hati ainul ye sayang...kak nor rindu dgr ainul baca taklim setiap malam...kak nor rindu dgr suara2 hafazan ainul...T_T''

ainul sayang..biarlah org benci kita...tp kita tetap doa untuk kebaikan mereka..biarlah saudara2 ainul tak hiraukan ainul sbb ainul tutup aurat..sebab ainul suka bercerita tentang kebesaran Allah...sebab ainul selalu tegur diaorg tak tutup aurat bila main di luar...biarlah.itu yang abah ajar sejak ainul kecil.alhamdulillah ainul tak pernh lupa kan...Allah akn balas semua kebaikan ainul nanti syg...

jadilah anak yg solehah ye syg ..jgn bg ummi sedih....sentiasa ada dengan ummi ye sayang sementara tunggu abah balik khuruj 4 bulan ni...jg ummi baik2 ye syg..ummi marah kdg2 kerana ummi terlalu sygkn ainul..kak nor pon syg sgt dekat ainul...kak nor sedih bila tgk ainul menangis masa kak nor nak balik hari tu..kak nor sebak hati tgk ainul menangis...sebak hati nk tinggal kan ummi sorg2 dgn ainul dekat rumah..rindu nak dengar tazkirah dr ainul masa sarapan pagi2..rindu nk dgr semua cerita2 ainul...T_T''...ainul sayang sampai di sini dr kak nor...insyaAllah sayang panjang umur kak nor balik johor kita jumpa ya...salam sayang dari kak nor...
untuk ainul mardhiah kak nor....=')

nota kecil: tak sabar nak jumpa ainul...MySpace

1 comments:

sitizulaikha.blogspot.com said...

Amin ya Allah Amin ya Rabb...InsyaAllah moga Dik Ainul jd anak solehah. Terharu baca artikel ukhti. Dik Ainul mmg sorang budak baik, ceria & cerdik. Webcam di ym bersama dia seketika sudah cukup menggambarkan dik Ainul sorang yg peramah tapi pemalu. Haah 1st impression tgk dia...dia pemalu orgnye x mcm umi dia...gediiiiiiik hahaha...taklah gurau je sy & syuhada suke usik kak siti. Pepon sanah helwah adik Ainul & tahniah diucapkan pd ukhti mmg best blognye...pasni sy nak jd follower lah...hehe salam =)

kedamaian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...