Followers



28.11.09

~kerana keagungan kursiMu~

Assalamualaikum wbt
nurhayaton hazai..

selamat sejahtera kepada sekalian alam..syukur kehadrat Mu ilahi kerana memberi secebis harapan kepada diri yg lemah dn longlai tnpa kasih dr Mu..subhanallah..selawat dan salam buat mu kekasih agung kekasih abadi semoga syfaat mu ku peroleh di sana kelak..insyaAllah..

alhamdulillah hari ini sy masih di beri peluang untuk menyambut aidiladha bersama2 keluarga tercinta..mlm raya kami bertakbir bersama2..sungguh hati terkesan dgn kalimah2 Nya..sungguh hati sgt sayu...sy tahan airmata ni dr terus tumpah menyembah ke lantai..sy amati setiap kalimah yg di lafazkan..terasa kelainan nya..sungguh amat terasa..tidak seperti sebelum2 ini..mendengar ibu menangis air mata sy laju sj hendak turun..betapa jiwa sy sangat rindukan kalimahNya..betapa jiwa saya mendambakan kasih syg Nya..subhanallah..subhanallah..

kesayuan hati ini telah lama bertapak dlm diri..hati sy meronta2 menangisi kelemahan diri..sungguh sgt pedih apa yg saya rasa..hati bagai di siat2 dek kealpaan diri..ya Allah ampunilah hambaMu ini..masih kah ada lagi ruang untuk diri ini memiliki cinta hakiki Mu..Engkau Maha Pengampun..Maha Penyanyang..pada Mu jua aku berserah..andai hati ini bukan milik ku lagi..ku pohon dan rayu pada Mu ya Allah gantikan lah ia dengan hati yang baru..

acapkali diri ini memungkiri janjinya..acapkali jua diri ini memohon ampun kepadaMu ya Allah..masih kah Engkau sudi terima lamaran kasih dari ku ya Allah..saat ini airmta keinsafan ku mengalir..mengalir walau ianya tidak kelihatan..hati yg meronta merintih merayu kepadaMu ya rabb..moga di berkati hidup ini..menuju bahagia yg kekal abadi..

nota kecil: kepada dia.. terima kasih kerana memberi sedikit harapan kepada ku..terima kasih juga kerana membahagia kan diri ini walau untuk seketika..semoga diri mu istiqamah di atas jalan dakwah ini...doa ku terus terusan mengiringi jejak langkah mu..

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers

kedamaian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...