Followers

3.4.09

BIASA BIASA JE

ASSALAMUALAIKUM W.B.T
nurhayaton hazai


alhamdulillah setelah di pujuk dan di rehat kan beberapa ketika blogspot sy nie leh bukak balik..ya Allah tak tahu lah kenapa die meragam jek..ish2..

emm sedar tak sedar pejam celik pejam celik dah nak habis sem dah..cepat nya masa berlalu..sedar tak sedar jugak sy dah nak habis belajar tinggl lagi 2 sem jek ni..sem depan part 4 then part 5 praktikal 6 bulan..lepas tu sem akhir insyaAllah jika tak de aral melintang sy grad lah..kalau tak ada part 7 atau 8..huhu..

minggu nie kebayakkan kelas semua nya dah habis dan semua berpisah jumpa lagi sem depan..insyaAllah jika di beri umur yng panjang kita jumpa lagi ye..
msti sy rindu dengan roomate kesayangan sy ni..tah lah belum ape2 lagi sy dh rindu kat semua org..ya Allah kenapa lah sy nie emo tak tentu pasal..

sahabt usrah semua yg baya saya dah grad sem nie..tinggal lah sy seorg2 kat sini..huhu..sahabt baru sy..siti khadijah..syam..dan beberapa org lagi..grad sem nie..sedih pula rasa nya bila dorg dah nak kua..bila dorang nk pergi..saya rasa macam dorang bawa sekali semangat sy..ya allah kuat kan lah hati sy nie..

ada lagi sahabat2 yg lain kan..ish3 ape lah sy nie kan...bertemu dan berpisah kerana Allah insyaAllah..iklas kan hati ye nur...

final exam dh nak bermula..salam imtihan sahabat2ku..moga apa yg di pelajari sepanjang sem nie peroleh keberkatan nya..insyaAllah..
tu jek lah sy tak dek idea lagi dh nk taip nie..nanti2 sambung lagi lah....

0 comments:

kedamaian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...