Followers



13.4.09

alhamdulillah..

Assalamualaikum w.b.t

nurhayaton hazai

Alhamdulillah masih lagi di beri kesempatan untuk up date blog ana nie..Syukur ke hadrat ilahi Tuhan pencipta langit dan bumi..segala pujian juga untuk Nabi junjungan kita Muhammad SAW..
sejuta mutiara manis untuk sahabt2 seperjuangn sahabat2 se BLOG moga rahmat dan hidayah Nya milik kita insyaAllah..

semalam selesai satu paper final untuk sem ni.iaitu Pemikiran pemimpin I.selama satu jam ana berjuang untuk jawab paper nie,huhu satu jam jek tak cukup masa untuk menulis..jawapan dah ada tinggal nak copy paste jek dalam kertas exam.terima kasih kepada sahabt ana yg sudi bagi tips jawapan mlm sebelum exam tu..Paper seterusnya akan di sambung pada 20 hb april 2009..

exam nie semua org pon mcm bz jek termasuk lah ana sendiri..nk jumpa sahabt2 lain macam tak dek masa jek..padahal satu kampus tapi nk jumpa mmg susah..ye lah kami dari fakulti lain2 duduk juga bilik lain2..dan blok kami jauh2..emm jauh ke..jauh kot..adehh ape lah yg ana repek kan nie..sms jek lah yg menjadi penghbung kami semua..cewah macam lah duduk jauh nk cakap macm nie kan..

ape2 pon salam imtihan buat sahabt ana yg tersayang siti khadijah,syam,atiqah dan sahabt2 dr kampus lain...moga kejayaan menjadi milikm kita..

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers

kedamaian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...